Nieuws

Verslag Langste tafel

28-09-2013 12:52
Stuw heeft met veel vrijwilligers in het kader van de week-tegen-eenzaamheid gezorgd voor een grandioze ontmoetingsavond in Triade. Overdag werd er volop gekookt door de koks en vrijwilligers van het eetcafé in Elst Noord. Cliënten van de senioren-dagopvang, mensen van het Wijkplatform Noord,...

De langste tafel....Groot succes

28-09-2013 12:45
Langste eettafel Datum: 28-09-2013 | Door: Willy Ik wil even een stukje schrijven over de langste eettafel, die wij i.v.m.de week van de eenzaamheid in Triade hadden georganiseerd samen met oa. de Stuw/Jongerenwerk/Bewoners en leiding van Triade en diverse vrijwilligers. Het was een groot succes...

Doe mee met de langste eettafel

04-09-2013 17:39
DOE MEE MET DE LANGSTE EETTAFEL !!  Stuw/Opstap doen hier aan mee op donderdag 26 september van 17.30 – 19.30 uur. We organiseren in het kernpunt Triade, Pr. Hendrikstraat 5a te Elst, een maaltijd voor mensen uit de gemeente Overbetuwe. Vrijwilligers van het eetcafé Triade, Opstap en het...

Herinneringsplaatjes Koninglindes

10-08-2013 08:40
Foto's Elly Holtrop Geacht bestuur   Deze vrijdag, 9 augustus, zijn de herinneringspaaltjes geplaatst bij alle koninglindes.   Het is een lange traditie dat gemeenten koningsbomen planten bij een troonwisseling. Ter gelegenheid van de inhuldiging van Koning Willem-Alexander heeft...

Verslag bijeenkomst dorpsraden en wijkplatforms 3 juli 2013

31-07-2013 05:33
Op 3 juli 2013 vond er een bijeenkomst plaats van dorpsraden en wijkplatforms. Klik hieronder voor het verslag   Eigen bijeenkomstDenW.doc (74240)  

sleutelmuntactie van Vivare

13-06-2013 18:17
 WPEN en de HvOB hebben samen met Vivare deze door Vivare betaalde (sleutelmuntactie van Vivare) BBBQ (buurtbarbeque) op zat 8 juni van 16.00 tot 21.00 uur op het pleintje naast het kantoor van de HvOB georganiseerd. H.v.O.B stelt o.a het gebouw ter beschikking en WPEN de tent. Hier een...

Wmo centrum in Triade

23-05-2013 20:48
Wmo centrum in Triade Persbericht 6 juni bew.avond WMO-centrum Elst Noord.doc (129536)

Verslag WMObijeenkomst 14 mei 2013

20-05-2013 19:57
    Verslag WMObijeenkomst 14 mei 2013   Mvr Sandra Mennen van de Gemeente Overbetuwe....(Foto Fred Bootsma) WMO_def.pdf (80,9 kB)    

Informatieavond WMO

01-05-2013 21:09
BELANGRIJK!!!!!!!   INFORMATIEAVOND WMO     KLIK HIER VOOR DE UITNODIGING

Uitnodiging Planten Koningsboom