Nieuws

Een mooi artikel over onze voorzitter Willy Peters

27-08-2014 20:25
BNK_BNK-23_140827_1.pdf (2260568)   Een mooi artikel over onze voorzitter Willy Peters.

Woonmarkt Overbetuwe

27-08-2014 13:20
Geachte dorpsraden en wijkplatforms,   Misschien heeft u het al gelezen op onze gemeentesite of twitter: zaterdag 27 september vindt de tweede Woonmarkt Overbetuwe plaats. Deze markt vindt plaats van 11:00 tot 15:00 in de hal van het gemeentehuis in Elst. Natuurlijk bent u van harte...

Excursie 'van Sonsbeek naar Lingezegen'

27-08-2014 13:17
Excursie 'van Sonsbeek naar Lingezegen' toe. De belangstellende kan zich daarvoor aanmelden. 220814 Persbericht Excursie Van Sonsbeek naar Lingezegen.docx (51317)

Politie heeft een eigen facebookpagina......

01-07-2014 21:49
De bewoners kunnen dan op facebook van de politie. Hier worden weleens wat berichten geplaatst door de politie en bewoners kunnen hier ook op reageren. Klik op het logo  

Voetbal kijken in de Uitvlucht

30-05-2014 09:51
VOETBAL KIJKEN IN DE UITVLUCHT!!!!!!     ALLE WEDSTRIJDEN VAN HET NEDERLANDS ELFTAL zijn te zien in de Uitvlucht Onder het genot van iets lekkers. Dus kom gezellig allemaal kijken   Jongerencentrum De Uitvlucht Prins Hendrikstraat 5a (gebouw Triade, 1ste...

OMMETJES

25-05-2014 09:28
De tijd vliegt. Het is alweer 2 maanden geleden dat ik u benaderde met de vraag om beschikbaar materiaal bij mij aan te leveren. Helaas heb ik niet van iedereen een reactie vernomen. Het materiaal, dat ik ontving, zend ik u hierbij toe met het verzoek dit op uw eigen website te plaatsen. Ik doe dat...

NOORD TANGENT DEFINITIEF VAN DE BAAN!!!!!

02-05-2014 18:50
    NOORD TANGENT DEFINITIEF VAN DE BAAN. Na jarenlang strijden is het gelukt........de Noord tangent is definitief van de baan. Willy Peters van Wijkplatform Elst Noord en Ben Holtrop vanLBG Koninginnebuurt hebben dit heden middag te horen gekregen van wethouder Jan van Baal. Willy...

Lintje voor Theo van Beuningen

25-04-2014 16:21
  Op 25 april 2014 is onze penningmeester Theo van Beuning benoemd tot lid in de Orde van Oranje Nassau. Theo van harte gefeliciteerd...je hebt hem dik verdient!!!!!   Foto: Henk  ten Westenend  

In Memoriam Joke de Wolf

16-04-2014 16:03
We kregen het trieste bericht van het toch nog plotselinge overlijden van ons zeer gewaardeerde bestuurslid   Joke de Wolf.   We wensen haar man en verdere familie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.  

Sport doet meer’ begint met eerste tennislessen !

15-04-2014 07:48
 ‘Sport doet meer’  begint met eerste tennislessen ! ‘Sport doet meer’ start op dinsdagmiddag  22 april om 14.30 uur op de tennisbanen van de Helster te Elst met de eerste tennislessen voor mensen met een Wajong-uitkering. Met dit initiatief  van Driestroom, tennisvereniging de...
Onderdelen 61 - 70 van 98
<< 5 | 6 | 7 | 8 | 9 >>