Nieuws

Bewonersavond groot succes

23-03-2017 07:52
Een zeer geslaagde bewonersavond. De opkomst was zeer behoorlijk zo'n 75 bewoners van Elst Noord/Koninginnebuurt waren aanwezig. Na een voorstelronde van de verschillende organisaties had men de gelegenheid voor het stellen van vragen en in gesprek gaan met mede wijkbewoners. Ondertussen werden de...

Sociaal Kernteams zoeken vrijwillig medewerkers in alle dorpen in Overbetuwe

09-03-2017 20:51
Sociaal Kernteams zoeken vrijwillig medewerkers in alle dorpen in Overbetuwe Sociale Kernteams zoeken vrijwillig medewerkers in.docx (54470)

BEWONERSAVOND

04-03-2017 22:01
Uw brief van Uw kenmerk Ons kenmerk Datum Verzonden...

Vernielingen hersteld

26-12-2016 20:09
Aan allen, Toen ik zo juist langs de gemeentewei kwam, zag ik tot mijn grote vreugde dat de vernielingen die begin december waren aangericht op onze gemeentewei c.q. speeltuin door de gemeente zijn hersteld. Dus ook de plaquette die door het Wijkplatform Elst Noord tijdens de hernieuwde...

Heeft u zich al aangemeld?

05-12-2016 08:40
    Een kleine moeite, maar wel een veilig gevoel. Meld u aan voor de whatsapp groep in uw buurt. Klik op deze link  https://www.overbetuwedirect.nl/whatsapp    

Autoinbraken!!!!!!

05-12-2016 08:01
Beste buurtgenoten, De afgelopen weken is er meerdere keren ingebroken in auto's op het westeraam. Het ging daarbij voornamelijk om airbags van diverse merken auto's. Zowel gister als vanavond zijn er mensen bij auto's gezien die zich verdacht gedragen en erg veel interesse voor bepaalde auto's...

SAMENWERKEN AAN MEER LEEFBAARHEID IN ELST-NOORD

24-11-2016 16:06
SAMENWERKEN AAN MEER LEEFBAARHEID IN ELST-NOORD Op woensdag 23 november zijn Wijkplatform Elst Noord, Driestroom, de Variabele, gemeente Overbetuwe, Attent zorg en behandeling, Sociaal Kernteam en Forte Welzijn een unieke samenwerking gestart. De brede alliantie heeft een intentieverklaring...

Elsterdorpsquiz 2016

08-11-2016 17:36
.. Na 4 jaar op rij de eerste plaats te behalen nu een wat mindere maar zeker een hele goede prestatie nl de 3de plaats bij de ElsterDorpsQuiz. Het team bestond uit Captain Feike Vlas, Erna v Zadelhoff, Piet Brocallus, Jan Bouwkneght en Jan Hoekzema. Van harte gefeliciteerd....  

Laag inkomen in Overbetuwe?

18-10-2016 17:07
Laag inkomen in Overbetuwe? Voor mensen met een klein inkomen zijn het dure tijden. Scholen vragen ouderbijdragen en sport- en cultuurverenigingen heffen de contributie voor het nieuwe jaar. Het is niet altijd bekend dat een substantieel deel van deze kosten vergoed wordt door de gemeente...

Update Speeltuinen

10-10-2016 20:50
https://www.overbetuwe.nl/Werken_onderwijs_en_zorg/Jeugd_en_Jongeren/Buiten_spelen_in_Overbetuwe/Speelplan_Elst_Noord_2016   Hier is alles te lezen over de voortgang van de speeelplaatsen.
Onderdelen 31 - 40 van 98
<< 2 | 3 | 4 | 5 | 6 >>