Nieuws

Enquette buurtbedrijf

27-09-2017 11:16
  Elst Noord is gestart met een pilot van een buurtbedrijf: een organisatie die probeert klussen en werkzaamheden in de wijk te laten uitvoeren door bedrijven en vrijwilligers uit de wijk. Hiermee wil het buurtbedrijf het geld in de buurt houden en de leefbaarheid in de buurt verbeteren. ...

En de naam is AMADEUS.....

25-09-2017 08:52
  Het nieuwe fietspad is geopend!!!!!!!! Klik op de foto voor een fotosessie gemaakt door Tanja Vollebregt      

Opening nieuw fietspad vanaf Park Lingezegen naar kruising de Helster - Mozartstraat

16-09-2017 11:03

UITNODIGING

16-09-2017 10:08
  UITNODIGING Opening evenemententerrein Park Lingezegen zaterdag 30 september...

Enquete ontmoetingsruimte Elst

08-08-2017 17:55
Hier kunt u de enquete online invullen Klik op het logo en u komt bij de site. Een papieren versie kunt u via deze link downloaden. Enquête_Elst_20170807_v2.docx (20,9 kB)          

Afgelasting vergadering 28 juni

24-06-2017 14:29
Beste mensen Door omstandigheden kan de aangekondigde vergadering van woensdag 28 juni NIET doorgaan. Met vriendelijke groet.

Vergadering 3 mei

02-05-2017 17:32
De vergadering van Elst Noord/LBG Koninginnebuurt vind plaats op 3 mei De agenda staat op april.

Vergadering Noord

26-04-2017 20:46
De vergadering zal plaats vinden op woensdag 3 mei. De agenda is geplaatst, maar staat onder april.

Bewonersavond groot succes

23-03-2017 07:52
Een zeer geslaagde bewonersavond. De opkomst was zeer behoorlijk zo'n 75 bewoners van Elst Noord/Koninginnebuurt waren aanwezig. Na een voorstelronde van de verschillende organisaties had men de gelegenheid voor het stellen van vragen en in gesprek gaan met mede wijkbewoners. Ondertussen werden de...

Sociaal Kernteams zoeken vrijwillig medewerkers in alle dorpen in Overbetuwe

09-03-2017 20:51
Sociaal Kernteams zoeken vrijwillig medewerkers in alle dorpen in Overbetuwe Sociale Kernteams zoeken vrijwillig medewerkers in.docx (54470)
Onderdelen 21 - 30 van 96
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>