Nieuws

Overbetuwe Cafe

12-11-2017 10:24
  Binnenkort op 20 november is er het overbetuwe Cafe voor Elst. In dit cafe gaan we praten wat we vinden van onze omgeving en benoemen wat we belangrijk vinden voor de toekomst. Dit doen we omdat we nu een omgevingsvisie aan het maken zijn. Dit is beleid van de gemeente waarin wordt gezet wat...

Alzheimercafe

13-10-2017 09:53
Alzheimer Café Overbetuwe: programma 18 oktober.   Op woensdag 18 oktober a.s. organiseren we een Alzheimer Café in Cultureel centrum de Wieken, aan de Prinses Irenestraat 49 in Elst. U bent van harte welkom vanaf 18.30 uur. Om 19.00 uur start het programma en we eindigen om 21.00 uur. De...

Enquette buurtbedrijf

27-09-2017 11:16
  Elst Noord is gestart met een pilot van een buurtbedrijf: een organisatie die probeert klussen en werkzaamheden in de wijk te laten uitvoeren door bedrijven en vrijwilligers uit de wijk. Hiermee wil het buurtbedrijf het geld in de buurt houden en de leefbaarheid in de buurt verbeteren. ...

En de naam is AMADEUS.....

25-09-2017 08:52
  Het nieuwe fietspad is geopend!!!!!!!! Klik op de foto voor een fotosessie gemaakt door Tanja Vollebregt      

Opening nieuw fietspad vanaf Park Lingezegen naar kruising de Helster - Mozartstraat

16-09-2017 11:03

UITNODIGING

16-09-2017 10:08
  UITNODIGING Opening evenemententerrein Park Lingezegen zaterdag 30 september...

Enquete ontmoetingsruimte Elst

08-08-2017 17:55
Hier kunt u de enquete online invullen Klik op het logo en u komt bij de site. Een papieren versie kunt u via deze link downloaden. Enquête_Elst_20170807_v2.docx (20,9 kB)          

Afgelasting vergadering 28 juni

24-06-2017 14:29
Beste mensen Door omstandigheden kan de aangekondigde vergadering van woensdag 28 juni NIET doorgaan. Met vriendelijke groet.

Vergadering 3 mei

02-05-2017 17:32
De vergadering van Elst Noord/LBG Koninginnebuurt vind plaats op 3 mei De agenda staat op april.

Vergadering Noord

26-04-2017 20:46
De vergadering zal plaats vinden op woensdag 3 mei. De agenda is geplaatst, maar staat onder april.
Onderdelen 21 - 30 van 98
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>