Nieuws

Vanaf 1 januari 2021 veranderen de inzameldagen voor GFT-, PMD- en restafval

08-12-2020 15:29
Vanaf 1 januari 2021 veranderen de inzameldagen voor GFT-, PMD- en restafval. Nieuwsbericht afval 2021.pdf (110604)

Buurtbus 556 Overbetuwe rijdt voorlopig laatste rit op 11 december.

08-12-2020 10:21
Buurtbus 556 Overbetuwe rijdt voorlopig laatste rit op 11 december.    Helaas slecht nieuws voor u als reiziger. Wij hebben in overleg met Hermes/Breng besloten om tijdelijk de dienstregeling van Buurtbus 556 te stoppen na 11 december 2020.  Buurtbus 556 Overbetuwe hervatte op 30...

Buurtbus 556 Overbetuwe rijdt weer per maandag 30 november 2020.

28-11-2020 12:42
          Buurtbus 556 Overbetuwe rijdt weer per maandag 30 november 2020. Goed nieuws voor u als reiziger, en onze vrijwilligers. Buurtbus 556 Overbetuwe hervat op 30 november 2020 de dienst weer. Wij rijden direct onze normale...

Overbetuwe doet komt eraan!

15-05-2020 10:00
2020.05.14_persbericht_lokale media.docx (27071)   De waardecheques van Overbetuwe Doet er deze keer in juni toch écht aan komen      

Invullen enquête

08-04-2020 09:51
Recent hebben we de bijeenkomst om samen met u na te denken over de visie voor de openbare ruimte helaas moeten annuleren. Op afstand werken we echter hard door aan het Kwaliteitsplan Openbare Ruimte. We hebben daarvoor een manier bedacht waarmee we toch uw inbreng kunnen ophalen. Graag willen we u...

Hulp tijdens coronacrisis

07-04-2020 14:51
  Hierbij stuur ik de bijgewerkte lijst met initiatieven die zijn opgezet in Overbetuwe om mensen te ondersteunen in deze corona-tijd. Een aantal van de initiatieven is algemeen, daar kan iedereen gebruik van maken, andere zijn opgezet in- en voor het desbetreffende dorp of de...

Overbetuwe nieuwsbrief

30-03-2020 11:39
  Klik op de banner voor de site

In Memoriam Joop de Wolf

27-03-2020 10:06
  In Memoriam Joop de Wolf. Hij overleed op 78 jarige leeftijd aan het Coronavirus. Joop, bedankt voor alles....we gaan je missen. Rust zacht. Namens Wijkplatform Elst Noord wensen we de nabestaanden heel veel sterkte. Willy Peters voorzitter.        

Overbetuwe Doet uitgesteld!

19-03-2020 14:36
Beste redactie, contactpersonen dorpscommunicatie/wijkplatform,   Eerder hebben we u informatie gestuurd over Overbetuwe Doet om via het dorpsblad of online dorpsgenoten te informeren over de waardecheques die begin april zouden worden verstuurd. Dit gaat echter niet door. Als u in de...

Opfleurpost