Nieuws

Overbetuwe Doet uitgesteld!

19-03-2020 14:36
Beste redactie, contactpersonen dorpscommunicatie/wijkplatform,   Eerder hebben we u informatie gestuurd over Overbetuwe Doet om via het dorpsblad of online dorpsgenoten te informeren over de waardecheques die begin april zouden worden verstuurd. Dit gaat echter niet door. Als u in de...

Opfleurpost

17-03-2020 17:03
Beste vrijwilliger, Onze bewoners kunnen in deze onzekere en onrustige tijd wel iets positiefs gebruiken. Door de genomen maatregelen krijgen onze bewoners minder bezoek van naasten, vrijwilligers en ook groepsactiviteiten zijn afgelast. Een enorm gemis. Hoe mooi zou het zijn als we onze bewoners...

Uitgesteld!

16-03-2020 13:54
  Geachte heer, mevrouw,   In lijn met de afgekondigde landelijke maatregelen met betrekking tot het Coronavirus worden de komende tijd overleggen die de gemeente organiseert en die geen spoedeisend belang hebben geannuleerd. Uw aanstaande overleg(gen) voor het Integraal...

Vooraankondiging Overbetuwe Doet

24-02-2020 10:42
  Nieuwe ronde Overbetuwe Doet: meld nu je initiatief aan! Heb jij een goed idee om jouw buurt leuker, mooier of beter te maken? Meld jouw idee eenvoudig aan op OverbetuweDoet.nl en verzamel voldoende waardecheques om het idee uit te voeren. Zo werden al huiskamerconcerten, buurtmaaltijden en...

Special Kids Day 17 mei 2020

03-02-2020 09:45
Special Kids Day    17 mei 2020      Kinderburgemeester Salma Bensiali nodigt alle kinderen met een beperking uit de gemeente Overbetuwe uit om een geweldig feest te komen vieren. Ook hun ouders, broers en zusjes zijn welkom. Salma heeft een broer met een beperking...

Buurtbus 556

13-01-2020 13:29
      Buurtbus 556 Overbetuwe   Buurtbus 556 Overbetuwe  verzorgd sinds de start op 10 december 2018 op werkdagen de   verbinding  tussen Heteren, Driel en Elst. Veel tevreden passagiers hebben we sindsdien al vervoerd. We kunnen rustig stellen dat de...

Nieuwsbrief Oranjefonds

19-11-2019 15:47
Nieuwsbrief november 2019.doc (165888)   Hier vind u de nieuwsbrief van het Oranjefonds.

Stichting 4WDCARE

14-11-2019 16:08
PERSBERICHT Stichting 4WDCARE   Persbericht1.pdf (205746)

Informatie voor inwoners over project Spoorkruisingen Elst Noord

16-10-2019 09:53
  Informatie voor inwoners over project Spoorkruisingen Elst Noord   Spoorkruisingen nieuwsbericht voor wijkkrant en wijkplatforms1.docx (766247)    

MML

13-10-2019 13:01
WPEN tijdens de Mobiel Media Lab. Wie van WPEN  zouden dit zijn. Meen in de rechter persoon Willy P te herkennen.  
Onderdelen 11 - 20 van 119
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>