Artikel archief

UITNODIGING

16-09-2017 10:08
  UITNODIGING Opening evenemententerrein Park Lingezegen zaterdag 30 september...

Enquete ontmoetingsruimte Elst

08-08-2017 17:55
Hier kunt u de enquete online invullen Klik op het logo en u komt bij de site. Een papieren versie kunt u via deze link downloaden. Enquête_Elst_20170807_v2.docx (20,9 kB)          

Afgelasting vergadering 28 juni

24-06-2017 14:29
Beste mensen Door omstandigheden kan de aangekondigde vergadering van woensdag 28 juni NIET doorgaan. Met vriendelijke groet.

Vergadering 3 mei

02-05-2017 17:32
De vergadering van Elst Noord/LBG Koninginnebuurt vind plaats op 3 mei De agenda staat op april.

Vergadering Noord

26-04-2017 20:46
De vergadering zal plaats vinden op woensdag 3 mei. De agenda is geplaatst, maar staat onder april.

Bewonersavond groot succes

23-03-2017 07:52
Een zeer geslaagde bewonersavond. De opkomst was zeer behoorlijk zo'n 75 bewoners van Elst Noord/Koninginnebuurt waren aanwezig. Na een voorstelronde van de verschillende organisaties had men de gelegenheid voor het stellen van vragen en in gesprek gaan met mede wijkbewoners. Ondertussen werden de...

Sociaal Kernteams zoeken vrijwillig medewerkers in alle dorpen in Overbetuwe

09-03-2017 20:51
Sociaal Kernteams zoeken vrijwillig medewerkers in alle dorpen in Overbetuwe Sociale Kernteams zoeken vrijwillig medewerkers in.docx (54470)

BEWONERSAVOND

04-03-2017 22:01
Uw brief van Uw kenmerk Ons kenmerk Datum Verzonden...

Vernielingen hersteld

26-12-2016 20:09
Aan allen, Toen ik zo juist langs de gemeentewei kwam, zag ik tot mijn grote vreugde dat de vernielingen die begin december waren aangericht op onze gemeentewei c.q. speeltuin door de gemeente zijn hersteld. Dus ook de plaquette die door het Wijkplatform Elst Noord tijdens de hernieuwde...

Heeft u zich al aangemeld?

05-12-2016 08:40
    Een kleine moeite, maar wel een veilig gevoel. Meld u aan voor de whatsapp groep in uw buurt. Klik op deze link  https://www.overbetuwedirect.nl/whatsapp    
Onderdelen 31 - 40 van 104
<< 2 | 3 | 4 | 5 | 6 >>